Fabrikan lan egin ondoren erretiratuta dagoen Pop zaharra familiarekin bizi da Beijingo industriagune zahar batean. Merkatura joatea gustatzen zaio, Lao Chang aspaldiko lagunarekin. Egun batean, ahaztu ezin izan duen aurpegi bat ikusiko du: Li Ying bere lehenengo maitearena. Badirudi Li Ying emakume heldu eleganteak arazoak dituela jendeaz gogoratzeko, eta oso agerikoa da haren alabak ez duela Pop zaharra atsegin. Traba horien gainetik, biak elkar ikusten hasiko dira ezkutuan. Li Yingek Alzheimerra duela jakitean, Pop zaharrak jolasak asmatuko ditu hark memoria landu dezan. Aurreko filmetan bezalaxe, Addicted to Love lanean Liu Haok aktore ez profesionalekin lan egingo du ukitu poetikoak eta umoretsuak dituen ezohiko amodiozko historia kontatzeko.