Harold Benson eta bere neskalagun Bonita Friml kabaret abeslaria, Willie Brodax blackjack croupierraren atzetik dabiltza AEBetan barrena, Haroldek irabazi egiten baitu Willieren mahaian esertzen den bakoitzean. Willie gaixoa kasino guztietatik botako dute eta Renora iritsiko da. Bonita eta Willie maitemindu egingo dira eta Harold akabatzea erabakiko dute, bere asegurua kobratzeko. Baina Haroldek bere buruaz beste egingo du eta kobratu ahal izateko istripu baten itxura eman behar diote.