Alcatraz segurtasun handiko espetxea San Franciscoko badiako irla batean dago, tiburoiz betetako urez eta korronte arriskutsuz inguratuta. Frank Morris iristean, alkaideak inork ez duela Alcatrazetik ihes egin eta inork lortuko ez duela esango dio. Baina Morrisek badu esperientzia beste espetxe batzuetatik ihes egiten eta plan bat osatuko du. Beste preso batzuekin eta beraiek eginiko tresnak erabilita, ihes egitea eta ur hotzetara salto egitea lortuko du.