Hegoaldean, Sezesio gerran zehar, neskentzako Farnsworth eskolako ikasle batek zauritutako soldadu nordista bat aurkituko du basoan, John McBurney kaboa. Ikastetxeko zuzendari Martha Farnsworthek zauritutako zangoa sendatuko dio eta gela batean giltzapetuko du. Konfederatuen kartzela batean ez amaitzeko bide bakarra emakumeen borondate ona dela konturatuko da McB, eta hortaz, haiek irabazten saiatuko da. Emakumeak, bestalde, gizona mila modutara limurtzen ahaleginduko dira.