Lester M. Gillis kartzelatik irten eta Lou Roccaren jarraitzaile bilakatuko da, baina hark poliziara eramango du erotuta dagoelako. Lesterren neska lagun Sue Nelsonek kartzelatik ihes egiten lagunduko dio. Chicagora itzuliko dira, Gillisek Rocca hilko du eta ondoren farmazia bat lapurtu. Artean, zauritu egingo dute eta Saunders izeneko mediku alkoholiko batengana jo beharko du. Sendatzen den bitartean bere itxura eta hatz-markak aldatzeko kirurgia plastikoa egin duen John Dillinger ezagutuko du.