Jim Scott eta haren anaia Tony Annapoliseko Itsas Akademiako ikasleak dira. Jim Peggy Lordekin dago maiteminduta, baina neskak oraindik ez ezkontzeko konbentzituko du. Jim eta Tony barku berean jarriko dituzte. Egun batean, Tonyren hegazkinak istripua izango du eta akademiara bidaliko dute errekuperatzera. Peggyk bisita egingo dio ospitalean eta elkarrekin denbora luzea igarotzen hasiko dira. Tony Peggyrekin maiteminduko da eta Jim itsasoan eginiko zerbitzutik itzultzean, neskarekin harreman bat duela aitortuko dio.