John Gaylord epilepsia duen zientzialariak etxe bat alokatuko dio Floridako kostaldean Anne Gracie alargunari. Emakumeak, oraindik ere hildako senarraren ahotsa entzuten duela dio. Johnek Anneren lagun C. L. Shawn eta haren emaztea ezagutuko ditu. Nahiz eta Johnek ez dien epilepsiari buruz ezer esan lagun berriei, Shawn nahi gabe konturatuko da. John Annerekin maiteminduko da eta medikuak gaixotasunari buruz egia esan diezaion aholkatuko dio, baina Johnek harekin moztea erabakiko du.