1946an Europan inoiz egindako proiektu erraldoienetako bat jarri zen abian: Asturiaseko urrutiko eskualde malkartsu batean Salto de Salimeko urtegia egitea. Joaquín Vaquero Turcios 22 urterekin heldu zen bertara turbinen gelako murala margotzeko, eta esperientzia horrek betiko aldatu zuen bere ibilbide pertsonala eta artistikoa.