Burlesquea punk-rock berria da Dirty Martiniren arabera. New Yorkeko Broadwayko off-off night-clubetan eta kabaretetan bere artearen sekretuetako batzuk jakinaraziko dizkigu. Biziberritutako burlesquea mundu guztira hedatzen da New Yorketik masentzako entretenimendu modu gisa. Ladies and gentlemen, burlesquea itzuli da!