Ander berrogei urte inguruko baserritarra da eta gorabehera handirik gabeko bizitza darama bizikleta fabrika bateko langile gisa. Baserrian bizi da ama eta arrebarekin, eta hango lanez ere arduratzen da. Egun batean istripu bat izango du, eta ondorioz, hanka hautsiko du. Orduan, amaren nahiaren aurka, baserriko lanak egiteko José izeneko immigrante perutar bat kontratatzea erabakiko du familiak. Joséren etorrerak etxeko bizitza aldatuko du, baita Anderrena ere, sentimendu berriak sortuko baitzaizkio, inoiz lehenago izan ez zituenak, eta horrek barne-gatazka izugarria eragingo dio. Peio lagun onenarekin eta Reme eskualdeko prostitutarekin duen harremana ere aldatu egingo da iritsi berriarengatik, jarrera bat hartzera behartuko baititu.