Munduak bistaz galtzen ez duen, baina ia ezagutzen ez duen leku batean barrena eginiko bidaia da hau. Nortzuk dira musikari adierazgarrienak eta nola bizi dira? Zer pentsatzen dute bizitzea egokitu zaien patu berezi horretaz, eta nola egiten diote aurre beren letren eta melodien bitartez? Tel Aviveko publizitate iragarki eta neoietatik Zisjordaniako eremu okupatuen eta kontzentrazio-esparru erraldoi bilakatu duten Gazako zerrendaren pobrezia eta itxaropenik ezera, Checkpoint Rock herriz herri eta checkpointez checkpoint joango da elkarren artean oso desberdinak diren musikariekin, gatazkan murgilduta dagoen herri horri buruz duten ikuspuntua aztertzeko.