Ekintza sukaldaritza eskolan hasiko da. Bertan negar batean ikusiko ditugu (txikitutako tipularen ondorioz) etorkizunean sukaldari izango diren azken urteko ikasle hauek: Alberto (indigena itxura duen Boliviako immigrantea), Piras (gazte argi eta mugitua), Ikerne (herriko neska moderno eta osasuntsua), Galder (gainerakoak baino helduagoa, galduta dagoen gizona), Xalba (taldeko galanta eta surflaria) eta Estefanía (sukaldaritzagatik inongo interesik ez duen neska, jatetxe txiki bat duten gurasoek behartuta etorri dena). Juantxo irakaslea alfer koadrilarengan fundamentu pixka bat jartzen saiatuko da, baina kosta egingo zaio, arazoak etorriko baitzaizkio alde guztietatik.