Hirurogeiko hamarkadan Europako zinegile ospetsuenetako bat izan ondoren, Vojtech Jasny (Txekiar Errepublika, 1925), New Yorkeko apartamentu txiki batean bizi da gaur. Jasnyrentzat bizitza eta zinema bereizi ezin diren bi kontzeptu dira. Oraindik bizirik dauden bere lagunei eginiko bisiten bitartez, Jasnyk lehenengo pertsonan emango digu bere historiaren eta bizitzako pasarte erabakigarri batzuen berri: Nazien inbasioa eta Txekoslovakiaren inbasioa sobietarren esku, erbesteratzea eta, zenbait urte geroago, New Yorkera iritsi zenekoa. Gainera, gizartearekin eta politikarekin duen konpromiso irmoa dela-eta, KGB hura akabatzen saiatu zen behin baino gehiagotan. Askok ahaztu badute ere, Jasnyk filmak egiten jarraitzen du: "Zinema da nire mezua eta lanean jarraituko dut hil arte".