Hiru neraberen bizitzak degeneratzen ari dira auzo lasai batean ezkutatuta. Bere buruaz beste egiteko saiakera baten ondoren ozta-ozta bizirik atera den Jess-ek sekretu suntsitzaile bat du. Connor boxeolari profesionala izateko entrenatzen ari da, baina iraganean izan zuen sexu abentura batek ez dio lasai egoten uzten. Eta inoiz mutil-lagunik izan ez duen Annek maitasun obsesibo bat dauka orain. Une jakin batean, sekretu guztiak egoera kritiko batera iritsiko dira eta haien bizitzak betiko aldatuko dira.