Juanjo Franco Zabalegi Donostian hil zen 2008ko ekainaren 19an. Dokumental honek haren bizitzaren eta sorkuntza prozesuaren gakoak erakutsi nahi dizkigu. Familiakoek, lagunek, ikasleek, laneko eta aisialdiko kideek, beren oroitzapenen bitartez, Juanjoren zinemagile, margolari eta irakasle jarduera zabalera hurbilduko gaituzte, eta ezagutzen ez ditugun beste hainbat alderdi ere ezagutaraziko dizkigute.