Ruandan genozidio akusazioak zituzten presoen bigarren txanda askatu baino egun batzuk lehenago, gehienbat genozidiotik bizirik atera zirenek osaturiko Ukuri Kuganze elkarteko ehun bat kide eta haien borreroetako batzuk -egindakoa aitortu eta barkamena eskatu ondoren 2003an lehenengo tandan askaturikoak- gizarteratze zentro batean bildu dira. Beren jarduera nagusia egiten ari dira: gertatutakoa kontatzea. Borrero hauek beren etxeetara itzuliko dira, askotan krimenak egin zituzten lekuetara, eta beren biktimei "aurre" egin beharko diete barkamena eskatzeko. Bizirik irten direnen eta borreroen arteko lehenengo topaketei heltzeko garaia da. Batzuek barkatzea lortu dute; besteek ez.