Francoren diktaduraren azken urte ilunetan Bilboko langile auzune bateko testuinguru gogorrean pinturarekiko pasioa aurkitzen duen nerabe baten iniziazio bidaia kontatzen digu. Edertasunaren eta artearen aurkakoa den testuinguru horretan, denbora librean margotzen aritzen den burdindegiko langile talde bat ezagutuko dugu. Artearekiko maitasunak bultzatuta margotzen duten afizionatuak dira.