Williamek kartzelan du Anne emaztea, eta haren txakurra zaindu behar du. egoeraren erruduna txakur madarikatua dela uste du, ordea, eta horregatik, ez ikusi ere egin nahi. animalia basoan desagertu da, eta horrek bizitza aldaraziko dio Williami, bere bila joatea erabakiko du eta.