Sara (18 urte) lapurretan harrapatu dute saltoki handi batean. halaxe elkartu da berriro Peter aitarekin 842 urte); lehendabiziko aldiz azken bost urteetan, familia utzi zuen-eta Peterrek. Saltokietako detektibea da peter, eta nagusiaren begiradapean alabari laguntzen ahaleginduko da. Aldi berean, harekin adiskidetzen saiatuko da. baina Sarak ez du aitaren laguntza nahi; Peterrek uste baino zauri sakonagoak eta sendagaitzagoak ditu alabak.