Double bizitzaren eta teknologiaren konbinazioari buruzko drama da. Lan existentzial honetan, emakume batek erabaki bat hartu beharko du: etorkizuna teknologiaren edo zoriaren esku utzi, edota bere ahalmenaz fidatu.