Libertad, Enriqueta, Maricarmen eta Albertek beren amek eta izebek Bartzelonako Les Corts espetxean pasatu zuten garaia gogorarazi dute; xalotasun, babes falta eta tristezia garaia izan zen hura.
Beren haurtzaroko istorioek oroitzapenak, ahanztura eta denboraren joana protagonista dituen mundu batera eramango gaituzte. Iraganaren eta orainaldiaren arteko mugimendu pendular horretan, oroimena zorroztu, bukatu eta lo geratzen da.