Suitzako alpeetako erdialdeko basetxea. Teleferikoz soilik hel daiteke bertara, eta hantxe bizi da Anna. Bere senarraz mintzatuko da, baita haren eta zaletasun nagusiaz: isileko ehizaz. Toni bizilagunak bere ikuspuntutik azalduko du istorioa. Ahotsak "elkarrizketa" antzeko batean batzen dituzte, ehiztarien familien tentsioak eta beldurrak, ezbeharrak eta doluak ulertarazteko. Gai zaharra, ikuspegi berria.