1000. urtea. Bretainian gosea eta dukerrien arteko gerrak dira nagusi. bat-batean Godevin izeneko profeta albino bat agertuko da, eta munduaren amaiera iragarriko du. Dizipuluekin batera munduaren ertzera joango da, Finis Terraera, eta han salbazioa aurkituko dute.