Gatazkak dituen familia batek Ipar Itsasoko irla batean igaroko ditu oporrak. Marea bizi batek ezustean harrapatu ostean, zortzi urteko semea ziur dago aitona bertan hil dela. Ez da inori bere beldurraren berri ematera ausartzen, eta oporrak, pixkanaka, amesgaizto bihurtuko zaizkio.