Albertina emakume grisa da: Sergio mutil-lagunarekin hitz egin du telefonoz, eta mudantza egiten hasi da, milurtekoaren bukaerako ospakizunetatik ordu batzuetara berarekin elkartzeko. Bainuetxe batera iritsiko dira, eta gauzak okertu egingo dira.
Egunak aurrera egin ahala, festa giroa, dekadentea baina koloretsua, bizitasuna galtzen hasiko da, eta Albertinak beste zentzu bat emango dio bidaiari: antza hasieran ez zuen beste zentzu bat, alegia.