Figgis FBIko kidea da, eta Mexiko hiriburuaren erdialdean sasian bizi den indiar estatubatuar bat harrapatu eta hil behar duelako itsututa bizi da. Cooperrek, iheslariak harrapatzea ogibide duen cowboyak, lan horretan lagunduko dio, eta biek ustekabez betetako ingurune arrotz batean jardun beharko dute.