Zastava 101 autoa sozialismoaren eta gerrak suntsituko zuen Jugoslaviaren sinboloetako bat izan zen. Gerra amaitu eta kroaziak independentzia lortu zuenean, aita-semeak garai bateko Jugoslaviako Zastava 101 autoa hartu eta bidai bati ekingo diote. Zer zaila den agur esatea batzuetan.