Film labur honen gaia Jainkoaren hamarkun berriko zazpigarren agindua da: "Inor ez hiltzea". Artista gazte batzuek denda batetik pintura harrapatu eta horma batean grafiti bat margotuko dute, Tomasz 45 urteko artista grafikoa gidari dutela. Tomaszen bizitza pertsonala eta profesionala une zailetan dago. Presiopean ari da lanean; proiektu zehatz bat prestatzeko agindu dio nagusiak, bezero bati atsegin emateko. Filma Decalogue 89+ telesailaren parte gisa sortu zuten.