Orain, 3D betaurrekoak jartzean, ikusleek zuzenean hiru dimentsioko Halloweentown hiriaren erdi-erdira bidaiatuko dute. Bertako erregea, Jack Skellington, asper-asper eginda dago eta eguberriez jabetzen saiatuko da gauzak pixka bat aldatzeko. Erregeak, ez die inolako kasurik egingo ezkutuan berarekin maiteminduta dagoen trapuzko Sally panpinaren aholkuei, eta hiru barrabas kontratatuko ditu -Lock, Shock eta Barrel- Santa Claus bahitzen lagun diezaioten. Jack bere hanka sartzeaz konturatuko da, eta Oogie Boogie gaiztoari egin beharko dio aurre, gauzak beren aurreko egoerara itzuli eta jaien zoriontasuna berreskuratu aurretik.