Oso-osorik Digital 3D-n errodaturiko lehenengo film luze dokumentala da. Gida lanak egingo dituen itsasoko dortoka batekin ikusleek bidaia zirraragarri bati ekingo diote Kaliforniako itsasoko algen basoetan barrena, Australiako koral hesira edo milaka marrazoren habitat naturala den Mexikoko Roca Partidara, beste hainbat lekuren artean. Paraje horietan, inoiz ikusitako urpeko bizitzako gertaera ikusgarrienetako eta ahantzezinenetako batzuen lekuko izango dira.