Mala Terrum izeneko planeta zoragarrian bizi den neska da; han bakea eta tolerantzia dira nagusi. Nolanahi ere, Lurreko azken biztanleek beren planetako baliabideak agortu dituzte eta etxe berri baten bila dabiltza. Bilaketa horretan konturatu dira "Terraformer" bat erabilita Terrum lurtarrentzat bizigarri bilaka dezaketela; baina hori eginez gero, Terrumeko biztanleak pozoitu egingo dira. Lurtarrak Terrum metodo gogorrenak erabilita inbaditzeko prest daudela, Malaren aita Roven bahitu egingo dute. Aita salbatzeko esperantzarekin Malak planetaren kontra jo duen Jim izeneko pilotu lurtar bat bahituko du. Mala Jim sendatzen saiatzen den bitartean lagunak egingo dira, eta gizakiak zein Terrum planeta salbatuko lituzkeen plan bat osatuko dute.