Hein handi batean ordenagailu bitartez animaturiko argazkiz eginiko Obras filmak ibilbide poetiko, grafiko eta soinudun bat egitera gonbidatzen gaitu. Hiri batek jasaten dituen mutazio basati eta itzulezinak erakusten dizkigu, adibide gisa Bartzelonako auzo baten suntsiketa eta berreraikuntza hartuta.