Eztanda baten suntsipen dinamika eta alderdi fisiko hutsak. Izan al daiteke eboluzioa suntsipenaren ondorioa? Proiektu honen abiapuntua irailaren 11ko gertakariak izan ziren. Jazoeren alderdi "zikina" alde batera utzita, zuzendariak txundituta geratu ziren telebistan ikusten zenaren dinamikarekin. Bestalde, buruan zuten oraindik Antonioni zuzendariaren Zabriskie Point filmeko eztandaren eszena. Ikusitako bi irudi horiek elkartuta jaio zen Sometimes.