Délices irudi nahasketa bat da; muntaia azkarraren ondorioz, diridira grafiko eta kolorista batean irabiatzen dira. Bidaia bat irudien artean, bi munduren artean, kontzientziaren eta kontzientziarik ezaren arteko lotura adierazteko.