1969ko uztailaren 22an, Simon Edelman behartuta sartuko dute Richmondeko ospitalean, Arthur Glass medikuaren neurologia zerbitzuan, hain zuzen. Honako hau dio haren fitxak: "Abandonatua, nahasia eta galdua. Nortasun ezezaguna." Frantsesa dela besterik ez dakite. Erizainek William jauna izenarekin bataiatuko dute.