Familia oneko neska batek ondo zaindu behar du mahaian duen jarrera zein felazio bat egiteko teknika. Perfekzioaren sekretua xehetasun guztiak aintzat hartzen dituen heziketa izatea da. Guraso arduratsuen zeregina seme-alaben sexualitatea zuzentzea da, haiek dotorezia, prezisioa eta eraginkortasuna lortzen ikas dezaten.