Txalet isolatu bat Cassiseko hondartzatxoan. Eric-ek hemezortzi urte ditu eta ez zaio gehiegi gustatzen oporrak familiarekin igaro behar izatea. Abuztuaren 15eko gauean inori ezer esan gabe festa bat egitea erabakiko du.