Istorioa bandidu baten bilaketaren inguruan mugituko da. Manjas-Kébir da gaizkilea eta Obitanieko gizon boteretsuenetako baten alaba bahitu izana leporatzen diote. Bilaketa gauzatzeko hiru gerlari elkartu dira: Fogo Lompla, Radovan Rémila Stoï eta Jonas Soforan. Dena den, azkenean hirukoteak zalantzan jarriko du bere misioaren egiazkotasuna eta miseriatik alde egiteko bandidu bilakatu behar izaten duten artzain behartsu eta esplotatuen bizitzaren berri izango du.