Ia elkar ezagutzen ez duten arren, Boris eta Marilyne maitemindu egingo dira Parisen, gau batean. Bost urte geroago, Marilyne, Boris eta elkarrekin izan dituzten bi haurrak, Balear uharteetan daude, lana dela-eta. Boris, etxeko-andre lanak egiteaz nazkatuta, Marilynekin harremana haustear dagoenean, Marilynek maitalearekin alde egingo du. Bost urte geroago, Marilyne berriz agertuko da, oraingoan Pirinioetan, turista amerikar talde batekin. Bat batean, beraiekin joango den gida Boris dela konturatuko da.