Shane eta June ezkondu berri dira eta Parisera joan dira eztei-bidaian. Baina Paris aukeratu izana ez da kasualitate hutsa; egiaz, Shane Léo Semeneau doktorearen bila dabil ezkutuan. Léo zientzialaria da eta iraganean elkarrekin lan egin zuten gizakien libidoari buruzko esperimentu arraro eta arriskutsuetan.