Greziarren Tiresias mitoan oinarrituta dago, bere bizitzan gizon eta emakume izan zena. Tiresia Brasilgo transexuala da eta prostituzioa da bere ogibidea. Terranova izeneko gizon batek, haren edertasunarekin txundituta, bahitzea erabakiko du. Hala ere, orain hormonak hartu ezin dituenez, pixkanaka Tiresiaren itxura aldatu egingo da eta Terranovak hura itsu uztea eta landan abandonatzea erabakiko du. Annak erreskatatu eta zainduko du, eta errekuperatzen den bitartean, gauetik egunera gertakizunak iragartzeko dohaina daukala konturatuko da Tiresia.