Jean eta Marie urtero joaten dira oporretan Landetako eskualdera. Baina aurten, Marie hondartzan lotan dagoen bitartean, Jean desagertu egingo da. Ito egin da? Alde egin du? Mariek bakarrik egin beharko dio aurre bere bizitzako gizonaren desagertzeari. Sous le sable filmak Donostia Zinemaldiko Sail Ofizialean parte hartu zuen 2000. urtean.