Francisek eta bere semeek -Matthieu eta Eric- fabrika berean egiten dute lan. Francis lan orduetan erretzeagatik botatzen dutenean, Matthieu langileak mobilizatzen saiatuko da, eta, batez ere, bere anaia. Handik gutxira bat-batean hilko da Francis. Aitak bere buruaz beste egin duela sinetsita dago Matthieu, seguruenik bere adinarekin eta prestakuntza kaxkarrarekin lanik aurkitu ezin zuelako. Orain, ideia bakarra du buruan: mendekua hartzea. Horretarako, egingo duen lehenengo gauza enpresako zuzendariaren emaztearekin oheratzea izango da.