XVII. mendearen amaiera da. Luis XIV.a erregearen azken emaztea Madame de Maintenonek Saint-Cyr eskola sortu du, gerraren ondorioz porrot egin duten nobleziako 250 neska gazteri babesa eskaintzeko. Erregearen emaztearen helburua neska horiek emakume aske bilakatzea da, haiei bizi diren garairako aurreratua den hezkuntza eskainita. Baina, gaztetxoek gortearen aurrean egiten duten Esther de Racine antzezlanaren emanaldiak guztia aldatuko du.