Elkarrekin zerikusirik ez duten bi istorio. Lehenegoa, Nora Cotterelleren une gorenari buruzkoa, ezkontzera baitoa. Bestea, Ismaël Vuillarden hondoratzeari buruzkoa, hanka-sartze baten ondorioz ospitale psikiatrikoan sartu zuten eta sartu zenean baino okerrago irtetear dago. Bi istorioak elkartu egingo dira Norak Ismaëli bere semea Elias adopta dezan proposatzen dionean.