Dantzaldi bat. Neskak Léa izena du eta ikaslea da. Mutila Kurt da; hizkera berezia eta zenbait auto ditu. Oporren bukaeran ezagutu dute elkar Kosta Urdinean. Léa Savoiako bere etxera itzultzen denean Kurtek sarri bisitatuko du. Savoia eta Kosta Urdina banatzen dituen bidean lapurretak, erasoak, emakumeen bortxaketak eta azalpenik gabeko hainbat krimen gertatuko dira. Jendarmeak gaizkile italiar arriskutsu baten atzetik dabiltza.