Frank praktikak egiten ari da bere aitak lan egiten duen fabrikako giza baliabideen sailean; orduan, bere lana hamabi pertsona kaleratzeko plan bat estaltzeko erabiltzen ari direla ohartuko da. Bere aita hamabi pertsona horietako bat da. Frankek enpresaren zuzendaritzarekin dituen harremanak hautsiko ditu eta sindikatuei gertatutakoaren berri emango die; haiek greba deituko dute. Nolanahi ere, Franken aitak ez du borrokan parte hartuko, ahalegin handiak egin baititu bere semeak gizartean arrakasta izan dezan. 1999. urteko Donostia Zinemaldian Zuzendari Berrien Saria jaso zuen.