Pierre gazte pribilegiatua da eta Normandiako gaztelu batean bizi da amarekin. Egun batean amak Lucie andregaiarekin ezkontzeko data jarri duela jakinaraziko dio. Lucieri berri ona ematera doanean, Pierrek Isabelle ezagutuko du bidean. Isabellek bere arreba galdua dela dio. Orduan hasiko da ustezko arrebarenganako Pierren obsesioa.