Baztertuei, etxerik ez dutenei, eskaleei, drogazaleei eta marjinal orori buruzko kontakizuna da, ez immigranteei buruzkoa bakarrik. Istorioak dokumentala eta fikzioa tartekatzen ditu, eta aktoreak ez dira profesionalak. 2000. urteko Donostia Zinemaldian Epaimahaiaren Sari Berezia jaso zuen.