Lucie izeneko neskatila bat urtebete egon da desagertuta; orain, errepide ertzean aurkitu dute. Poliziak hura giltzapean egon zen hiltegi abandonatua aurkituko du. Neskatila klinika batean sartuko dute. Trauma izugarria du eta ez du gertatutakoa inolaz ere gogora ekarri nahi. Haren kontsolamendu bakarra barruan dagoen beste neskatila bat da, Anna. Hamabost urte geroago, Lucie kanpoaldeko etxe bateko atarian aurkeztuko da. Begietan haserrea; eta eskuetan, eskopeta bat.